فری پدیا
اولین سایت جامع معرفی رایگان ها

وبمانی (webmoney) رایگان هدیه بگیرید.

۱,۲۹۳

مطلب امروز فری پدیا برای مشتریان کالا و خدمات خارجی است! البته فری پدیا در درجه اول از ارائه کنندگان کالا و خدمات ایرانی حمایت می کند اما از مطلب امروز می توان برای ورود ارز به کشور نیز استفاده کرد!

برای خرید از برخی فروشگاه های اینترنتی خارجی و یا پرداخت هزینه های اینترنتی، خرید نرم افزار های اوریجینال و … امکان استفاده از نوعی پول الکترونیک یا در حالت خاص آن، دلار اینترنتی به نام “وب مانی” (WebMoney) هست.

وبمانی چیست ؟!وبمانی

 وبمانی(webmoney)، یک کیف پول الکترونیک است. شما می توانید از وبمانی جهت نقل و انتقال پول بین حساب خودتان و سایرین استفاده نمایید. همچنین می توانید توسط وبمانی، پرداختهای ارزی خودتان را در وبسایتها و فروشگاههای آنلاین یا هر مکان پذیرنده وبمانی انجام دهید. شرکت WMtransfer LTD؛ دارنده و پشتیبان این پول الکترونیک؛ یک شرکت روسی است که دفتر مرکزی آن در شهر مسکو قرار دارد. وبمانی دارای میلیونها کاربر از کشورهای مختلف دنیاست. بر خلاف اکثر پولهای الکترونیک و سیستمهای مالی آنلاین که عضویت کاربران ایرانی را نمی پذیرند یا خدمات کمتری به آنها می دهند؛ وبمانی نه تنها هیچ محدودیتی برای عضویت کاربران ایرانی قایل نمی شود، بلکه کاربران ایرانی می توانند همانند دیگر کاربران از همه امکانات وبمانی برخوردار شوند.

مزیت وبمانی، امنیت بسیار بالای آن مخصوصا برای ایرانیان است. چنانچه قصد جابجایی مبالغ بالا را دارید می توانید پروفایل وبمانی پرسنال(Personal Passsport) دریافت نمایید و از وبمانی استفاده کنید. کارمزد نقل و انتقالات برای همه حسابهای وبمانی یکسان بوده و 0.8 درصد است. این کارمزد از حساب ارسال کننده پول کسر می شود. حداکثر کارمزد انتقال نیز 50 دلار برای حسابهای دلاری و 50 یورو برای حسابهای یورویی است.

سایت اکسچنجینگ دات آی آر (Exchanging.ir) در این زمینه وبمانی رایگان (البته به مقدار کم!) هدیه می دهد اما به هر حال کاملا رایگان است!

سرویس اکسچنجینگ، به تمام مشتریان خود، هدیه وبمانی بصورت رایگان می پردازد. تمام کاربران، حتی در صورتی که عضو وبسایت نباشند، می توانند این هدیه را دریافت کنند. برای دریافت این هدیه، تنها لازم است کیف پول وبمانی خودتان را بطور صحیح در مکان مشخص شده وارد کنید و روی دریافت هدیه کلیک کنید. مقدار و ارزی که هدیه با آن پرداخت می شود بطور دوره ای تغییر می کند. این هدیه تنها یکبار در هر 24 ساعت به هر حساب وبمانی و هر آی پی پرداخت می شود.

به طور نمونه در تاریخ انتشار این مطلب، هدیه با ارز WMR که معادل اینترنتی ارز کشور روسیه می باشد، پرداخت می شود. البته ارز موجود در حساب شما قابل تبدیل نیز می باشد. همچنین این ارز ها حتی قابلیت تبدیل به ریال و دریافت وجه نیز دارند. میزان هدیه بین 0.01WMR تا 0.30WMR است. (مقدار هدیه بطور تصادفی انتخاب می شود)

از لینک زیر می توانید وب مانی رایگان هدیه بگیرید!

وب مانی (WebMoney) رایگان

 

[box] این مطلب به رایگان درج شده است. اگر شما هم در حرفه ی خود ارائه کننده کالا یا خدمات رایگان هستید، با ما تماس بگیرید.[/box]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.