فری پدیا
اولین سایت جامع معرفی رایگان ها

هدایای کارگزاری مفید به سهامداران

۱,۷۱۸

شما ممکنه معاملات بورس خود را در کارگزاری های مختلفی انجام بدین اما با انجام معاملات سهام در کارگزاری مفید و عضویت و استفاده از “طرح پلکان” می توانید به ازای هر معامله امتیاز بدست آورده و در نهایت این امتیاز ها را تبدیل به کالا یا پول نقد کنید! بله ! این شرحی بود بسیار مختصر از سایت پلکان کارگزاری مفید.

در سایت پلکان هر روز مسابقاتی برگزار می شود که با خرج امتیاز خود و شرکت در این مسابقات که اغلب پیش بینی رقم شاخص بورس و یا تغییر قیمت انواع نماد ها است، امتیاز خود را چند برابر کنید و با امتیازات خود از انواع پاداش هایی که کارگزاری مفید در نظر گرفته استفاده کنید. همچنین  با هر 1 میلیون و 668 هزار تومان خرید و فروش سهام در نرم افزار همراه تریدر یا نسخه موبایل مفید تریدر 1 امتیاز کسب می کنید و با عضویت در پلکان 5 امتیاز و دعوت از دوستان 7 امتیاز بدست می آورید. علاوه بر این با شرکت در قرعه کشی ها نیز امتیاز شما بیشتر می شود و در نهایت از 1 تا چند صد امتیاز خود را می توانید بپردازید و

پاداش هایی چون دوربین، کنسول بازی، تلفن همراه، ماشین های اداری، کامپیوتر و نوت بوک، موزیک و ویدئو پلیر، تبلت و کتابخوان، و انواع لوازم صوتی و تصویری و … هدیه بگیرید!

emofid 01

همچنین می توانید با امتیازات خود در دوره های آموزشی کارگزاری مفید شرکت کنید و یا از کارشناسان بازار سهام در خصوص سبد گردانی و خرید و فروش های خود مشاوره تلفنی بگیرید.

پاداش ها به دو بخش سرویسها و کالاها تقسیم می‌شوند که هرکدام امتیاز خاص خود را دارند. امتیاز مورد نیاز هر پاداشی را که داشته باشید می‌توانید آنرا درخواست و سریعا دریافت نمائید.

در نظر سنجی و مسابقات رایگان نوروزی پلکان هم شرکت کنید!

emofid 03

 

هر کدام از خدمات و پاداشهای پلکان امتیاز خاص خود را دارند که برای دستیابی به آنها می‌بایست امتیاز مربوطه را بدست آورد. امتیاز به طرق مختلف کسب می‌شود. روشهای کسب امتیاز در چهار دسته اصلی قرار می‌گیرند.

عضویت و دعوت از دوستان

معاملات سهام

مسابقات

قرعه‌کشی

emofid 02

هر روز سه مسابقه برای کاربران مشتاق به کسب امتیاز بیشتربرگزار می‌گردد. هزینه شرکت در مسابقه و پاداش برنده‌گان هر دو بصورت امتیاز می‌باشد. این مسابقات در اصل با هدف آموزش ریسک و بازده و محلی برای پیش‌بینی جریانات آتی بازار سرمایه است. کاربرانی که درک خوبی از روند حرکت قیمتها دارند با پیش‌بینی‌های خود می‌توانند از این موقعیت ویژه‌ استفاده نمایند.

 

از اینجا وارد پلکان شوید

و در قسمت کد دعوت عبارت زیر را وارد کنید:

C031784

[box] این مطلب به رایگان درج شده است. اگر شما هم در حرفه ی خود ارائه کننده کالا یا خدمات رایگان هستید با ما تماس بگیرید.[/box]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.