فری پدیا
اولین سایت جامع معرفی رایگان ها

فریم عینک طبی رایگان !

۱,۵۲۴

حدود سه ماه قبل، عینک با ارسال، تعویض و عودت رایگان “دیدیار” را در فری پدیا به شما معرفی کرده بودیم. اکنون دیدیار در اقدام جالب و کم نظیری فریم عینک رایگان عرضه می کند! این فروشگاه اینترنتی که فری پدیا افق های روشنی برای آن میبیند، در مسیر عرضه های رایگان تا کنون بسیار موفق عمل کرده است.

چرا عینک رایگان ؟

هدف دیدیار از راه‌اندازی طرح عینک‌ طبی رایگان، آشنایی افراد بیشتری با دیدیار و همچنین تجربه خرید اینترنتی عینک است.
جایی که خرید عینک به اندازه استفاده از آن لذت‌بخش است.

optic-glasses-free-1

شما در دیدیار فریم مورد نظرتون رو انتخاب می کنید و فقط هزینه عدسی و ارسال را می پردازید. البته قیمت عدسی های دیدیار نیز در رنج قیمتی معمول بوده و به نظر فری پدیا دیدیار از محل سود خود دست به چنین اقدامی زده است.

نکته قابل ذکر در مورد این سرویس این است که بابت تست در منزل عینک ها، باید هزینه ارسال از طرف شما عزیزان پراخت شود و همچنین جهت عودت محصولات خریداری شده فقط هزینه خرید عینک به شما برگردانده خواهد شد و مبلغ پرداخت شده بابت عدسی‌ها قابل بازگشت نخواهد بود.

خرید عدسی به علت تماس مستقیم با چشم و مسایل مربوط به سلامتی و بینایی به عهده خریداران گذاشته شده است و با توجه به قیمت‌های مختلف جهت خرید عدسی عینک، انتخاب های متعددی برای شما وجود دارد.

تمامی عینک های این بخش شامل یک قاب و دستمال است.

شرایط استفاده:

۱- ارسال عینک ها و تست، در روزهای خاص هفته و با هماهنگی قبلی انجام می شود.

۲- کافیست فقط هزینه عدسی (لنز) و ارسال را بپردازید.

فریم عینک طبی رایگان

[box] این مطلب به رایگان درج شده است. اگر شما هم در حرفه ی خود ارائه کننده کالا یا خدمات رایگان هستید با ما تماس بگیرید.[/box]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.