فری پدیا
اولین سایت جامع معرفی رایگان ها

دانلود رایگان کتاب های الکترونیک

۱,۰۶۰

چرا کتاب الکترونیک ( E-book ) ؟

کتاب الکترونیک یا ای بوک، کتابهایی هستند که به شکل پرونده‌های دیجیتالی تولید و خوانده می‌شوند. بزرگ‌ترین مزیت کتاب‌های الکترونیکی نسبت به کتاب‌های چاپی، حجم و قابلیت حمل آنهاست. حجم و وزن کتاب‌ها مانع از این هستند که شما همواره چندین کتاب را به همراه داشته باشید تا در مواقع لزوم از آنها استفاده کنید.

با این‌ که در دوره فناوری‌های دیجیتال به سر می‌بریم، همچنان شاهد هستیم که ناشران به چاپ کاغذی کتاب‌ها می‌پردازند و مردم نیز از آن رضایت کامل داشته و هربار با دستی پر از کتاب‌های متنوع از کتابفروشی ها خارج می‌شوند که البته در حال حاضر نقدی بر این مساله وارد نیست. زیرا اولا هنوز استفاده از کتاب‌های الکترونیکی و مزایای آن برای بسیاری از افراد ناشناخته است و اغلب ناشران هنوز به نشر الکترونیکی روی نیاورده‌اند و از طرفی، افراد ترجیح می‌دهند کتاب را به روش سنتی و با ورق زدن برگ‌های آن مطالعه کنند.

کتابهای الکترونیکی معمولا با قالب بندی استاندارد PDF عرضه میشوند. کلیه کتابهای سایت پارس بوک نیز به شکل PDF منتشر شده و جهت کاهش حجم و سهولت دانلود، با فرمت Zip فشرده شده اند.کتاب-_کتاب_سال_حوزه-بزرگ_212208

در  سایت پارس بوک شما می توانید به راحتی کتاب های فارسی مورد علاقه ی خود را به صورت رایگان و با کمترین حجم ممکن دانلود نمایید . تا ضمن بهره مندی از مطالب کتاب به حفظ محیط زیست کمک کرده باشید .

 

راهنمای دانلود :

جهت دانلود کتابهای به جعبه دانلود در انتهای صفحه مربوطه مراجعه و بر روی لینک “لینک دانلود مستقیم کتاب ” کلیک کنید

توصیه میشود جهت دانلود سریع فایل ها و همچنین اطمینان از کامل دانلود شدن از نرم افزار های مدیریت دانلود استفاده کنید

پس از دانلود، فایل را از حالت Zip خارج سپس با یکی از نرم افزار های مشاهده فایل های PDF باز نمایید

در صورتی که هنگام خارج کردن فایل از حالت Zip با پیغام خطا مواجه شدید، احتمالا فایل کتاب به طور کامل دانلود نشده. برای اطمینان میتوانید حجم فایل دانلود شده را با حجم درج شده در سایات مقایسه نمایید

 

Pdfورود به سایت پارس بوک

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.