فری پدیا
اولین سایت جامع معرفی رایگان ها

رایگان های همراه اول

۱,۳۹۷

همراه اول طرح های تخفیفی زیادی ارائه می کنه که ممکنه مشترکین رو کمی سردرگم کنه اما فری پدیا رایگان های خالص همراه اول رو که شما هیچ هزینه ای حتی کم لازم نیست پرداخت کنید رو در یک پست اختصاصی برای شما به نمایش گذاشته تا مثل همیشه از اینکه فری پدیا رو هر روز چک می کنید راضی باشین. در سال جدید نظرتون راجع به عملکرد فری پدیا رو هم خوشحال میشیم بدونیم 🙂

رایگان شماره 1: عیدی همراه اول!

همراه اول مانند سال گذشته، در نوروز ۱۳۹۴ هم به کلیه مشترکین دائمی و اعتباری خود عیدی می دهد. کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند از اول فروردین تا پایان روز ۱۳ فروردین سال ۱۳۹۴، به صورت کاملا تصادفی از یکی از پنج مبلغ عیدی در نظر گرفته شده (۱۰،۰۰۰ریال، ۲۰،۰۰۰ ریال، ۵۰،۰۰۰ ریال، ۱۰۰،۰۰۰ریال و ۵۰۰،۰۰۰ ریال)، بهره مند گردند.

این طرح برای چه کسانی قابل استفاده است؟

کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند در بازه زمانی اعلام شده در این طرح به صورت رایگان ثبت نام نمایند و از عیدی همراه اول که بصورت اعتبار داخل شبکه می باشد، بهره مند گردند.

شرایط طرح:

  • این عیدی بصورت اعتبار داخل شبکه بوده و مشترک می تواند برای مکالمه(داخل شبکه)، پیامک(داخل شبکه) و اینترنت از آن استفاده نماید.
  • امکان خرید سایر بسته ها و یا استفاده از سرویس های ارزش افزوده، تماسهای رومینگ و خارجه با این اعتبار امکانپذیر نمی باشد.

نحوه ثبت نام در طرح:

  • مشترکین گرامی می توانند از طریق ارسال عدد ۱ به سرشماره ۸۰۵۶ و یا ارسال عدد ۴۳۱ به سرشماره ۱۱۱ و  یا شماره گیری کد دستوری #۴۳۱*۱۱۱* در این طرح ثبت نام نمایند.
  • مشترکین اعتباری می توانند از طریق ارسال #۱۱*۱۴۰* از باقیمانده اعتبار بسته هدیه خود مطلع گردند.
  • مشترکین دائمی نیز می توانند از طریق شماره گیری #۴۳۰*۱۱۱* از باقیمانده اعتبار خود مطلع گردند.
  • امکان ثبت نام و دریافت بسته تنها برای یک بار  و تنها در ایام نوروز امکان پذیر می باشد.

درگاه‌های ارتباطی

فعالیت

درگاه پیامکی ۱۱۱

درگاه پیامکی ۸۰۵۶

کد USSD

فعال سازی

۴۳۱

۱ (لاتین)

۴۳۱#*۱۱۱*

استعلام باقیمانده بسته هدیه (ویژه تلفن های دائمی)

۴۳۰

۰ (لاتین)

۴۳۰#*۱۱۱*

استعلام باقیمانده بسته هدیه (ویژه تلفن های اعتباری)

۱۱#*۱۴۰*

راهنما

۴۳۹

۹ (لاتین)

۴۳۹#*۱۱۱*

رایگان شماره 2: هدیه تولد!

مشترک گرامی تولدت مبارک!
در روز تولدتان ۲۴ ساعت مکالمه رایگان داخل شبکه از همراه اول هدیه بگیرید!
نحوه دریافت هدیه
هدیه تولد بر روی دو سامانه جامع خدمات همراه اول (کد *۱۱۱# و پیامک به ۱۱۱)، با کد ۴۱ به کلیه مشترکین دائمی و اعتباری ارائه می ­شود. کدهای دستوری جهت برخورداری از این سرویس در جدول زیر خلاصه شده است:
نحوه دریافت هدیه
درخواست
کد *۱۱۱#
پیامک به ۱۱۱
فعال‏سازی هدیه تولد
*۱۱۱*۴۱۱#
۴۱۱
دریافت راهنما
*۱۱۱*۴۱۹#
۴۱۹
مشترکین برای دریافت هدیه می­ بایست در روز تولدشان عدد ۴۱۱ را به سرشماره پیامکی ۱۱۱ بفرستند یا کد *۱۱۱*۴۱۱# را شماره ­گیری کنند.
همچنین امکان دریافت راهنمای هدیه، و بررسی روز تولد ثبت شده در سیستم، با ارسال عدد ۴۱۱ به سرشماره پیامکی ۱۱۱ یا شماره ­گیری کد *۱۱۱*۴۱۱#امکان­پذیر است.
قوانین کلی
· بسته هدیه تولد به کلیه مالکین سیم کارت های دائمی (به جز مشترکین دارای شرایط خاص و با بدهی معوقه) و اعتباری (به جز مشترکین با وضعیت قطع یک طرفه و دوطرفه و سلب امتیاز) ارائه می شود. همچنین مشترکین حقوقی امکان دریافت این هدیه را ندارند.
· مالکین سیم کارت های دائمی و اعتباری، می بایست در روز تولد خود کددستوری مربوط به فعال سازی بسته هدیه مکالمه را شماره گیری کنند. به عبارت دیگر درخواست هایی که قبل از ساعت ۰۰:۰۰ و بعد از ساعت ۲۳:۵۹ تاریخ تولد ارسال شوند، مورد قبول قرار نمی گیرند.
· بسته هدیه مکالمه تا ۲۴ ساعت پس از فعال سازی توسط مشترک معتبر خواهد بود. به بیان دیگر با دریافت این بسته کلیه مکالمات درون شبکه مشترک تا ۲۴ ساعت پس از زمان فعال سازی، رایگان خواهد بود.
· به طور مثال مشترکی که در ساعت ۱۰:۲۱ دقیقه روز تولد خود اقدام به فعال سازی بسته هدیه نماید، می تواند تا ساعت ۱۰:۲۱ روز بعد مکالمات درون شبکه رایگان داشته باشد.

رایگان شماره 3: هدیه شتاب در پرداخت

همراه اول در راستای تشویق مشترکین به پرداخت به موقع قبوض خود، به کلیه مشترکین دائمی که قبض پایان دوره هر ماه را تا ۲۰ ام ماه بصورت غیرحضوری پرداخت نمایند، یک روز مکالمه رایگان درون شبکه هدیه می دهد.

 

نحوه فعال سازی و برخورداری از طرح

 .تاریخ اجرای طرح ۱۰ آذر ماه ۹۲ می باشد.

 .کلیه مشترکین دائمی که قبض پایان دوره خود را تا پایان روز ۲۰ ام ماه به صورت غیرحضوری پرداخت نمایند مشمول طرح می باشند.

 .هدیه مکالمه رایگان به صورت اتوماتیک فعال نمی شود، لذا مشترکین مشمول طرح می بایست با شماره گیری یک کد، شخصاً هدیه مکالمه را فعال نمایند.

 .مشترکین مشمول، از زمان پرداخت قبض تا پایان ۳۰ ام همان ماه امکان فعال سازی و استفاده از هدیه مکالمه رایگان را در روز دلخواه خواهند داشت.

 .این طرح بر روی کددستوری *۱۱۱*۱۱۵# تحت عنوان هدیه شتاب در پرداخت ارائه می شود.

 .مشترکین جهت فعال سازی هدیه یک روز مکالمه رایگان می بایست در همان روزی که قصد استفاده از مکالمه رایگان را دارند، کد دستوری *۱۱۱*۱۱۵۱# را جهت فعال سازی شماره گیری نمایند.

 

 .راهنمای طرح بر روی کد دستوری *۱۱۱*۱۱۵۹# قابل دسترسی است.

 

نحوه دریافت هدیه

درخواست کددستوری
فعال سازی هدیه *۱۱۱*۱۱۵۱#
دریافت راهنما *۱۱۱*۱۱۵۹#

قوانین کلی

 

 .هنگامی که مشترک قبض پایان دوره خود را پیش از ۲۰ ام ماه و به صورت غیرحضوری پرداخت نماید،پیامکی دریافت می نمایند که طی آن اعلام می شود وی مشمول دریافت هدیه یک روز مکالمه رایگان درون شبکه شده است.

 .طی این پیامک مهلت زمانیکه مشترک برای فعال نمودن هدیه خود فرصت دارد به وی اعلام می شود.

 .چنانچه مشترک پس ازتاریخ ۲۰ ام هر ماه اقدام به پرداخت قبض پایان دوره خود نماید مشمول دریافت هدیه یک روز مکالمه رایگان نمی شود.

.مشترکین پس از فعال سازی هدیه یک روز مکالمه رایگان، به مدت ۲۴ ساعت فرصت خواهند داشت که ازهدیه خود استفاده و آن را مصرف نمایند.

 

اسامی برندگان طرح شتاب در پرداخت سال

رایگان شماره 4: جمعه های رویایی ویژه سیم کارت دانشجو

جشنواره جمعه های رویایی مختص مشترکین سیم کارت دانشجو می باشد. مشترکین این سیم کارتها می توانند با فعال سازی رایگان در این جشنواره شرکت کنند.

شروع جشنواره از ۱۳۹۳.۰۶.۲۸ بوده و این طرح تا پایان خرداد ۱۳۹۴ ادامه می یابد. در طول این مدت مشترکینی که جشنواره جمعه های رویایی را فعال نموده اند می توانند از امکان مکالمه رایگان نامحدود داخل شبکه (شبکه همراه اول و تلفن ثابت) در روزهای جمعه بهره مند گردند.

شیوه فعال سازی:

مشترکین سیم کارت دانشجویی با شماره گیری کد دستوری #۴۴*۱۱۱* به صورت رایگان می توانند طرح جمعه های رویایی را روی سیم کارت خود فعال کنند.

هزینه فعال سازی: رایگان

تعداد تماسهای مجاز رایگان: در روزهای جمعه نامحدود

مدت زمان مکالمه رایگان: در روزهای جمعه نامحدود

فری پدیا را دنبال کنید و از رایگان های واقعی لذت ببرید…

منتظر نظرات سازنده شما در ذیل همین مطلب هستیم !

۸ نظرات
  1. ن گفته

    سلام خسته نباشید
    من چند روزی هست که سیم کارت دانشجویی خریدم. اما طرح جمعه های رویایی برای من فعال نمیشه. وقتی کد *۱۱۱*۴۴# رو ارسال میکنم مینوسه ایا پاسخ میدهید؟ وقتی تایید میکنم یه صفحه دیگه میاد که نمیدونم باید توش چی بنویسم؟
    اصلا واقعا این طرح وجود داره؟ باید چکار کنم تا فعال بشه؟
    ممنون اگه پاسخ بدید

    1. admin گفته

      درود بر شما
      بله این طرح هنوز وجود داره و ما حتی همین امروز با داشتن فقط ۱ ریال اعتبار در سیمکارت دانشجو تماس برقرار کردیم!
      روش فعال سازی:
      بعد از شماره گیری کد *۱۱۱*۴۴# (کد رو درست وارد کردید) پیغامی میاد که باید عدد ۱ را در قسمت پاسخ بنویسید و بعد تایید کنید. درواقع عدد ۱ را در اون صفحه که گفتین میاد و نمیدونید چی توش بنویسید، تایپ کنید و تایید یا همان ارسال را بزنید.
      اگر باز هم سوالی داشتید بفرمایید.
      موفق باشید.

    2. شیدا گفته

      سلام عزیزم
      زبان گوشیتو انگلیسی کن جواب میده حتما

  2. ف گفته

    باسلام ودرود
    ببخشین حالا ک طرح مکالمه نامحدود گذاشتین طرح پیامک نامحدودم بذارین خب!

  3. امیررضا گفته

    سلام. تلفن ثابت هم جزء شبکه همراه اول محسوب میشه؟ یعنی تو ۲۴ ساعت مکالمه رایگان هدیه تولد میشه با تلفن ثابت تماس گرفت ؟

  4. فــرخ گفته

    سلام خسته نباشید من*۱۱۱*۴۴میزنم میاد برام پاسخ هم۱تایید میکنم پیام میاد برام ک فعال شده ولی زنگ میزنم از شارژ خودم کم میشه

    1. مریم گفته

      سلام خسته نباشید من*۱۱۱*۴۴میزنم میاد برام پاسخ هم۱تایید میکنم پیام میاد برام ک فعال شده ولی زنگ میزنم از شارژ خودم کم میشه

  5. م گفته

    سلام ، من جمعه های رایگانم را فعال می کنم و پیام میده که فعال شده ولی نمی تونم تماس بگیرم و میگه اعتبار شما کافی نیست ؟ این دیگه یعنی چی؟ من چی کار کنم ؟ لطفأ زود بهم بگید.
    امروز جمعه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.