فری پدیا
اولین سایت جامع معرفی رایگان ها

سرویس مکالمه رایگان همراه اول

۹۶۸

مکالمه رایگان یکی از رایگان هایی است که همه ما دوست داریم از آن استفاده کنیم و برای همه مناسب است! از این رو فری پدیا در این نوشته سرویس مکالمه رایگان همراه اول را به شما دوستان معرفی می کند.

جزئیات طرح:

جزئیات این طرح به این صورت است که شما این سرویس را فعال می کنید و 10 دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه هدیه می گیرید. در ازای این هدیه، کافی است اجازه دهید به مدت 10 روز به جای بوق آزاد یا آوای انتظار خودتان، برای کسانی که با شما تماس می گیرند، آوای انتظار تبلیغاتی پخش شود.

روش فعالسازی:

برای فعال سازی این بسته کافی است کد دستوری #۶۹۷۰* را شماره گیری کرده و گزینه 1 را انتخاب کنید تا طرح به صورت رایگان برای شما فعال شود. اطلاعات بیشتر برای فعالسازی یا غیر فعال کردن این سرویس در جدول زیر آمده است:

کد فعال سازی

مشخصات بسته

۶۹۷۰#*

نوع درخواست

۱#*۶۹۷۰*

فعالسازی سرویس

۵#*۶۹۷۰*

غیرفعالسازی سرویس

۹#*۶۹۷۰*

راهنما

 

در این میان چند نکته مهم در رابطه با استفاده از این طرح وجود دارد که توصیه می کنیم قبل از فعال سازی حتما به این موارد توجه داشته باشید:

  • در طول ۱۰ روز فعال بودن سرویس “مکالمه رایگان” (و پخش آوای انتظار تبلیغاتی)، مشترک امکان غیرفعالسازی سرویس آوای انتظار (#۲۲۳*۱۰* یا از طریق سرشماره ۸۹۸۹) و یا تغییر آوای انتظار (#۲۲۲*۱۰* یا از طریق سرشماره ۸۹۸۹) را ندارد.
  • مشترکین در صورت عدم تمایل می توانند با شماره گیری کد دستوری #۶۹۷۰* و انتخاب گزینه ۵ نسبت به غیرفعالسازی سرویس “مکالمه رایگان” اقدام نمایند. اما با توجه به اینکه بسته ۱۰ دقیقه ای کماکان برای وی فعال می ماند، لازم است تا معادل ۱۰دقیقه (۶۷۰ تومان اعتباری و ۵۷۰ تومان دائمی) پرداخت نمایند. این مبلغ به قبض مشترکین دائمی اضافه و از شارژ مشترکین اعتباری کسر می گردد، لذا جهت غیرفعالسازی سرویس توسط مشترکین اعتباری ضروری است حداقل ۶۷۰ تومان شارژ داشته باشند وگرنه امکان غیرفعالسازی وجود نخواهد داشت.
  • مشترکین پس از غیرفعالسازی سرویس در صورت تمایل می توانند با شماره گیری #۲۲*۱۰* یا از طریق سرشماره ۸۹۸۹ سرویس آوای انتظار معمولی را با آهنگ دلخواه فعال نمایند.
  • آوای انتظار تبلیغاتی به صورت  Random(شانسی) برای مشترک فعال می شود و امکان تغییر آن توسط مشترک وجود ندارد.
  • انتخاب گزینه های USSD حتما باید با اعداد انگلیسی انجام شود و در صورت ورود اعداد فارسی، مشترک پیغام اشتباهی دریافت می نماید.
  • تعداد مکالمات رایگان در هر روز محدود بوده و ممکن است در هنگام فعالسازی سرویس، مشترکین با پیغام “ظرفیت ارائه مکالمه رایگان امروز تکمیل شده است، لطفاً فردا اقدام فرمائید” مواجه شوند.

 

[box] این مطلب به رایگان درج شده است. اگر شما هم در حرفه ی خود ارائه کننده کالا یا خدمات رایگان هستید، با ما تماس بگیرید.[/box]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.